Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Snart ar det helg igen :)

Publicerad 2008-04-18 19:12:55 i I mitt huvud just nu.

Idag ska vi stanga kontoret klockan tre!
Det beror pa att chefen inte ar har och att hon ringde och sa att eftersom att det ar sa fint vader och att vi ar klara med det vi skulle gora idag sa kan vi stanga tre. Mycket skont.
Jag skulle behova kopa nagon slags after-sun for mina axlar gor hemskt ont.

Kanske ska pyssla med min portfolio nar jag kommit hem. Jag har skrivit ut en del grejer som jag ska ha med i den. Sa det kanns bra att kommit igang iaf :) Eller jag gjorde ganska mycket pa den i onsdags. Och jag ska jobba pa min smarta losning till redovisningen, ska faktiskt bli kul att ga hem och plugga.

Konstigt att jag sager sa en fredag... men det kanns sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela