Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Skrammande..?

Publicerad 2008-04-04 21:10:24 i Fakta

Jag haller pa med den nast sista listan som jag har hllait pa med sedan jag borjade har.
Om jag gor klart den jag haller pa med i dag sa kanske jag blir helt klar pa mandag. Men vad kommer handa da? Kommer det bli annu mera bara sitta? For dessa listorna har varit min enda livlina. DOm har alltid funnits dar ifall jag inte haft nagot att gora.

Det ar lite skrammande att inte veta vad som kommer ske. Kommer jag fa andra arbetsuppgifter? Ar jag klar med databasen nu? B sager att dom brukar ha gjort klart dessa listorna i slutet av augusti varje ar.. sa vi ligger med andra ord fyra mander fore. Hon sager att det ar min fortjanst. Men jag ar ju radd nu, eller inte radd, men jag undrar vad som kommer ske.

Jaja, den dagen den sorgen. Pa mandag - den sorgen.

Snart ska B, M och L ha mote och sen klockan halv 4 kommer det en som M och B ska intervjua. Det kommer alltsa betyda att jag och C kan ga hem om vi har tur. Da hinner jag stada lite granna. Det kan behovas.

I helgen ska Patriks familj hyra minibuss (bil) och da ska jag fa folja med. Fast jag vet inte var dom har tankt att aka, men det kan vara kul att fa se lite nytt!!

Nej nu ska jag ringa ett samtal (obs. inte ett skrammande)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela