Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Saker jag kommer att sakna nar jag aker harifran.

Publicerad 2008-04-25 18:04:05 i I mitt huvud just nu.

Jag haller pa och sammanstaller en lista pa saker som jag kommer att sakna nar jag har kommit hem.

  •  Mina nya fina vanner
  • Kunna bestalla pizza online (anvander inte det ofta men sjalva grejen att kunna om jag vill)
  • Billiga markesklader eller ja billiga klader over huvudtaget
  • Var balkong
  • Att kunna skriva @ med en hand (man anvander shift istallet for alt.gr)
  • Varmen
  • Billig Ben & Jerrys
  • Smart Trip card (att kunna fylla pa med sin egen summa)
  • Nedraknande overgangsstallena
  • Foodcourts
  • Gratisprover pa HT och Costco

Listan kanske kommer att byggas pa.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-25 18:13:12

Håller med om allt utom möjligen Ben & jerrys...

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-04-27 03:19:35

aww jag håller med om allt :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela