Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Regn och rusk.

Publicerad 2008-04-21 17:29:59 i I mitt huvud just nu.

Forst och framst: Bra att Evelina har bloggat, jag visste ju inte om ni hade kommit hem ordentligt fran den stora staden an!

Nu regnar det, igar var det aska och blixtar hela dagen sa jag passade pa att skriva min reflective essay. Den blev nastan exakt fem sidor sa jag ar ganska nojd. Har skrivit ut den nu sa att jag kan lasa den pa papper.

Helgen var slo och seg men skon. Vi gjorde inget.

Inatt vaknade jag av att regnet bokstavligt talat slog mot fonsterrutan. Det var sporegn med drag i.

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Publicerad 2008-04-21 17:33:46

Här skiner solen och det är riktigt varmt ute!

Postat av: missbumblebee

Publicerad 2008-04-21 17:39:01

Här har det varit sol och varmt hela dagen, konstigt att det kan var så olika i olika dalar av Sverige!

Ha en bra dag :)

Postat av: missbumblebee

Publicerad 2008-04-21 17:52:20

Jaha, det förklarar en del :)

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-04-21 18:08:55

bloggade enbart for din skull, vill inte bli anklagad for blogg strejk! Duktig du ar som gjort klart din reflective essay.

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-21 18:49:25

Jag ska blogga efter lunch, måste jobba lite först.
Duktigt med din reflective essay!

Postat av: Hannah

Publicerad 2008-04-21 19:13:36

jo, jag tycker fortfarande att random ungar är rätt äckliga o jobbiga, men mina elever är jättesöta :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela