Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Producera mera.

Publicerad 2008-04-04 16:58:47 i I mitt huvud just nu.

Jag kanske var lite oklar i varfor allt i min drom kom fran gardagen.
Helikoptern sag jag nar jag och Patrik var pa prmenad och pengarna borjar tryta och Carmen sag jag utanfor huset... ja allt utom skottskadan var fran gardagen.

Just nu kanner jag mig oerhort produktiv pa jobbet. Jag har gjort en fjardedel pa en halvtimme.. sa jag tar lite paus for att inte bli klar alltfor snabbt, det kan handa att det drojer tills jag far nasta uppgift da namnligen.

Jag avskyr att jag inte bara har mina egna arbetsuppgifter. Att fraga efter uppgifter hela tiden kanns som att man inte kan ta nagra egna initiativ, men allt ar sa annorlunda har om man jamfor med mina tidigare jobb, da har jag varit den som delat ut uppgifter och UPPMUNTRAT folk att ta egna initiativ. Att alltid ha nagonting att gora.
Har ar det snarare tvartom, har ska man bona och be for att over huvudtaget fa nagonting att gora.

Igar sokte jag ett jobb som jag verkligen vill ha. Som receptionist pa ett stalle i Sickla. Jag trodde att det skulle vara jattejobbigt att ta sig dit fran Bandhagen, men nar jag kollade pa www.sl.se sa sag jag att det bara kommer ta mig 20 min - en halvtimme att ta mig dit och det ar ju snabbare an mitt forra jobb!
Sa jag hoppas verkligen att jag i alla fall ska fa komma pa en intervju eller ha en telefonintervju, for det kanns som att jag skulle kunna klara av det valdigt bra!

Ikvall ska vi ha var vernissage som blev installd forra veckan pga. NYC. Sa vi ska ha brieost och vin och vindruvor och hanga upp lite teckningar sa att vi har nagon konst att visa... haha.
Forhoppningsvis blir det aven utgang ocksa. Patriks brorsa Andreas har snallt sagt att Patrik kan ha hans korkort sa kan han ha sitt pass.. Pa sa satt kan vi kanske fa komma in utan besvarliga vakter som sager att killar maste vara 21!
Dumma land.

Imorse fick jag ett sms av Helis som skrev att hon ar jatteglad idag. For om exakt en manad ses vi!!!

Hakans skiva ar jattefin! Men den ar som sagt lite for seg for att vara en festivalskiva.. men jag ska anda se honom i sommar!!

Nej nu ska jag aterga till jobbet!

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2008-04-04 17:30:23

Gissa bilden i min blogg! Kolla in vettja!=D

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-04 18:51:40

Ah, då förstår jag hur det mesta kom från gårdagen ;-)
Håller tummarna att du får jobbet du vill ha, så kan du hålla tummarna att jag hittar lägenhet.
Nu ska jag gå på lunch snart, yippi!

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-04-04 21:00:18

Ooh jag vill lana Hakan! lycka till ikvall! =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela