Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Problemet ar lost.

Publicerad 2008-04-23 15:52:45 i I mitt huvud just nu.

Nu ar min flight tillbaka. Jag ar aven inbokad pa ett senare flyg eftersom att 55 min i London inte var tillrackligt for att byta terminal och hinna med allt. Det kanns bra, aven om det betyder 3,5 timmar pa en flygplats.
Eve vilket plan aker du?

Igar skrev jag pa edt sista typ till min portfolio. Jag vet inte riktigt vad man ska saga om sin portfolio, jag har ju bara ovat pa min powerpoint. Den har inget med min parm att gora.. Jag ska inte vara forst, jag ska se hur dom andra gor.
Men jag ska aka tidigare till skolan sa att allt jag maste skriva ut kan sattas in i plastfickor som jag MASTE kopa idag. Igar nar jag skulle gora det sa var "Raderna" stangt.

Idag ar det A's sista dag sa vi ska fa lunch : )

Nu ska jag hitta pa nagot att gora.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-23 16:02:14

Skönt att höra att du kommer få komma tillbaka till Sverige, vad skulle Sthlm ta sig till utan dig?;-)

Måste vi säga något om själva portfolion? Och vad handlar din powe point om?

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-23 16:26:03

1. Tetts lista hade ju bara artister som sjunger på engelsak, det gör väl inte Håkan?
2."Presentations.
Outline.
Consider your audience.
Don?t tell us what you did at your internship.
We have already heard about the internships.
Tell us something we don?t know that is connected with your internship.
Keep it short to about 5 or 10 minutes." Dr. Ryan
Så jag tycker inte det verkar som om vi måste prata om portfolion. Jag håller på att arbeta om min presentation nu. Ska få den lite mer informativ. Men ska ha en lek i slutet....haha, det är lite min grej.

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-23 17:28:13

Lita inte helt på mig dock, jag vet inte om man måste presentera något mera. Men jag tror inte det...

Postat av: Noffnoff

Publicerad 2008-04-23 19:51:11

I alsk you

Postat av: Noffnoff

Publicerad 2008-04-23 19:51:58

I alsk you

Postat av: noffnoff

Publicerad 2008-04-23 19:53:35

jag ber om ursakt.okej, jag ar inte sa bra pa det har. det var forsta gangen. jag hoppas innerligt att min ursakt ar godtagen. Fred

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela