Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Problemet ar lost.

Publicerad 2008-04-02 17:38:52 i I mitt huvud just nu.

Okej, ibland undrar man varfor vissa manniskor inte bara sager som dom tycker eller tror.
Min databas har inte fungerat som den ska sa jag har inte kunnat gora vissa grejer som jag har behovt gora pa jobbet.
Igar sa jag till M fyra ganger och han trodde att han fixade den, tillslut lat jag honom tro att han hade fixat den och sket helt enkelt i att gora det som jag skulle gora.
Iaf sa konfronterade M mig och fragde varfor jag bytt sprak pa datorn till svenska fran engelska.
Jag fattade ingenting och sa att jag inte alls har gjort det. Da sag han lite skum ut och fragade igen om jag var saker.
Det visade sig att mitt hotmail-konto har bytt allt sprak pa internet till svenska eftersom att den kanner av att mina dom installningarna. Sa egentligen var spraket bara bytt online, men nar jag fick min nya dator sa andrade M spraket till svenska pa sjalva datoprn for att han trodde att det var det jag hade gjort..
Sa bara for att HAN bytt sprak sa krockade installningarana eller koderna sa att dom inte funkade korrekt i databasen. Sa det var hans fel och inte mitt.
Han har alltsa sedan en vecka trott att jag bytt sprak och inte ens fragat mig... och sen gjort det sjalv.
Sa nu funkar allt igen och M verkar pa nagot satt lattad att det ar lost, for han har varit lite grinig mot mig faktiskt.

Igar sa var det homecomming for min gorgeous boyfriend. Jag blev mott vid bussen och sen akte vi hem och at och spelade lite kort med Emmis, Myggan och Brorsan.
Nar dom gatt sa kollade vi pa klass 9A och sen var det bara fint.

Idag ar jag pigg och laddad. Natten till idag ar den forsta sen han akte som jag kunnat sova hela natten utan att vakna och undra var han ar...
Sa jag kanner mig utvilad.

Plus att databasproblemet ar lost sa jag kan jobba pa som vanligt. Dessutom slipper jag det trakiga och far ha hand om det roliga. For av oss tre interns som ar har idag ar det bara jag som vet hur man gor!

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-02 17:48:15

Ja du Tre, man kan ju undra varför han inte sa något tidigare.
Jag fattar bara inte varför han ändrade?
Min mejl strular idag, jag blir galen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela