Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Nastan en timme kvar bara :)

Publicerad 2008-04-23 20:49:50 i I mitt huvud just nu.

Idag ska jag fa sluta klockan 4. Jag tankte be om att fa ga lite tidigare eftersom att jag har lite skolgrejer att gora som jag inte har gjort klart.
Men som vanligt sa laste M mina tankar och undrade om jag kunde ga 4 istallet for 5 eftersom att han behover min dator.
Jag at en hel sallad fran Table Talk idag och dom ar inte sma. Jag var vralhungrig och det var verkligen jattegott! Jag C och A akte och hamtade maten och passade pa att vara ute i solen lite medan vi vantade pa att den skulle bli  klar.

Snart ar det fredag!! Jag och Paddan ska ha bartomning hela helgen for vi har ganska mycket alkohol som maste drickas upp innan vi aker hem. Sant kan man INTE slanga!!

Dessutom maste vi "flyttstada" for dom kommer och hamtar moblerna pa torsdagen och da maste allt vara rent och stadat. Tex min byra.. jag kommer fa ha mina underklader i en resvaska eller nat!! Jobbigt varre.
Jag har planerat att tvatta pa lordagen den 3:e sa att jag inte har med mig nagon smutstvatt alls hem. Mycket smart (ganska osmart att skriva det har for da kanske fler far samma ide och snor tvattmaskinerna fran mig)

Pa tisdag ska jag ha bloggmarathon och blogga en gang i timmen nar jag raknar ner min sista dag.
Undrar om A har det i sitt huvud just nu.

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-04-24 01:54:33

jag ska sno tvättmaskinen! Jaaa efter imorgon blir det inget mer plugg jag ska ha en tävling med swedish fish som pris! hehe

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela