Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lunch kanske.

Publicerad 2008-04-08 18:38:08 i I mitt huvud just nu.

Funderar pa att ga pa lunch. Men jag kan inte bestamma mig om jag ska ga ut pa lunch eller om jag ska ata har.. Ar ganska sugen pa en macka fran Cosi.. men orka ga dit. Soppan ar jag ocksa sugen pa och Ceasarsalladen. Bast att inte ga ut. Men jag har ingen god mat har.
Skickade ett sms till min kille. Han far avgora (dvs. om han vill ata med mig eller inte).

J har plattat haret idag sa jag tror hela tiden att det ar C som sitter har, men det ar det inte..

Jag har ca 60 namn kvar pa listorna.. dom ska jag gora efter lunchen... men jag vet inte om jag ska kaka an, jag ar lite hungrig men inte jatte.

Hmm... jobbigt att bestamma sig faktiskt. Jag har visserligen aldrig atit pa Wendys. Kan vara vart att prova! Det ska jag nog gora.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-08 19:01:29

Åh, nej. Åt du på wendy's? Det är ju inte gott där!
Jag är stolt för jag har ätit pannkakor idag, så imorgon kan jag nog gå till jobbet. Om bara min hals ville sluta göra ont.
See ya, Tre!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela