Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lördag!

Publicerad 2008-04-19 15:26:24 i I mitt huvud just nu.

Jag har vaknat tidigt idag. Klockan halv nio var jag pigg och glad och bestämde mig för att gå upp.
Igårkväll höll jag på med skolsaker nästan hela kvällen, men det börjar ordna sig. Är nästan helt klar med min powerpoint-presentation som jag ska använda mig av på min redovisning.
Tog hjälp av Carro vars största intresse verkar ligga i kändisar. Mycket tacksam faktiskt.
Idag ska det bli ruskigt varmt och det är det, nästan så att jag inte vågar gå ut. Men det e molnigt. Jag hade tänkt att sola benen så att dom kommer ikapp och typ magen med, men bara i omgångar så att jag inte bränner mig.
Jag har nu sett att det har ploppat upp brännblåsor på axlarna.. inte bra.

Om ni aldrig varit inne på http://www.pandora.com/ så har ni missat något. Det är som en webradio men istället för att vara en radiostation med musik så är det så att du skriver in en artist eller låt som du gillar och så formar den en playlist som är i samma stil som det du skrev in. Jag är mycket nöjd med den sidan faktiskt. Man kan i och för sig inte gå tillbaka eller framåt, så på det sättet är det en radio, man måste lyssna på det som spelas just nu, men man kan pausa.
Jag skrev in Jack Johnson och så spelas bland annat Bob Marley också. Väldigt fin mix. Prova själv vetja.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Jag skulle kunna skriva min reflective essay till skolan, men då kommer det kännas som att jag bara har pluggat hela helgen. Men å andra sidan så kommer det vara överstökat sen om jag gör det idag.
Patrik jobbar.
Tänkte på att börja packa lite också, men det känns ganska tragiskt faktiskt. Fast jag kan ju packa ner sånt som jag inte använder så mycket. Typ tjocktröjor och jackor.

Jaa det ska jag nog göra nu iaf. Fast först måste jag äta frulle.

Ringde Åsa (min gamla chef) i torsdags men hon svarade inte så jag lämnade ett creepy meddelande. Inte med flit, men jag kom på mig själv i efterhand att om nån hade lämnat ett sånt meddelande till mig hade jag nog inte ringt upp. Jag tror inte ens att jag lät som mig själv. Egentligen ville jag ringa upp på en gång och säga att mitt förra meddelande var konstigt, men det hade varit värre. Så om tex. Maria läser det här så kan du väl hälsa Åsa att jag var nyvaken och att jag ringer en annan dag igen. Haha. Och att hon inte behöver vara rädd. Jag ska egentligen bara be om en sak. Jag sa det på ett sätt som min mamma gör nör jag har gjort något "Vi måste prata om en sak". jaa det löser sig.

Petra ta tag i din lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela