Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Kul kul

Publicerad 2008-04-21 20:31:04 i I mitt huvud just nu.

Jag har en valdigt rolig arbetsuppgift nu. Jag sitter och laser BillBoard for att se om jag kan hitta 1 Artister att rekrytera och 2. om det ar nagon ny mp3-liknade aparat som det gors reklam for.
Faktiskt kul och jag hinner lasa en del.

Fasar for att ga hem i detta regn- och ruskvader.

Ikvall vill jag gora nagot, kanske baka en kladdkaka. Ja det tror jag bestamt att jag ska.
Jag har verkligen inget att skriva om idag. Total blogg-torka.

Ska se om Emmis har uppdaterat.

Ps. Jag sa till A och J att jag inte kanner mig bekvam i att ringa, sa dom ringer massa samtal istallet for mig.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-21 20:43:08

Nu har jag uppdaterat.
Smart att vara ärlig och säga att du inte känner dig bekväm...

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-21 21:08:11

Haha, tack för inlägget på min resis. Jag är inte riktigt i det skrivande moodet idag, tyvärr. Därav bristen på detaljer...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela