Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Jag har raknat lite.

Publicerad 2008-04-07 16:27:53 i Fakta

Nyss raknade jag ut att det ar 13 arbetsdagar kvar.
Det betyder ca 91 timmar.

Ganska lite faktiskt. Kanns bade tragiskt och skont. Mest skont kanske, fast sen kommer angesten krypande... jag har ju inget jobb nar jag kommer hem (an sa lange) och det kostar att leva!

Jag har salt lite fonder for att ha rad att shoppa lite innan jag drar hem till Sverige igen. Det kanns valdigt surt att vara har och inte ha rad att kopa allt man vill ha.

Jag fick en troja av Patriks mamma (Patrik) och den vackte min inre shopping-anda som legat i ide de senaste manaderna.. nu vill jag bara ha, ha och ha!

Funtar pa att stanna en svang i FC och kopa en fin grej till mamma. Patrik ska namligen klippa sig och da kan jag ju vanta in honom sa slipper jag ga den langa vagen hem sjalv! Mycket smart!

Igar hade vi over familjen Akesson (inte morfar och p-mormor) och jag och Patrik hade fixat hemlagade kottbullar och egengjord graddsas (!!) med kokt potatis och lingonsylt. Riktigt mycket mat blev det och verkligen jattegott.

Just nu har jag en smygtavling med A. Hon och jag sitter med samma uppgift fast tva olika listor. Sa jag tanker mig att jag ska ha den sista... men hon ar sa himla langsam sa jag vantar in henne... och nar hon ar pa samma stalle som jag ar a borjar jag igen och sa haller jag pa... ganska underhallande.

Dags att koka kaffe.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-07 18:15:27

På tal om nedräkning så har jag nedräkning till jag kommer till Sverige på min startsida, 27 dagar, 16 timmar och 44 minuter.
Varför jag inte kommenterat eller resedagbokat är för att jag är hemma och är sjuk. Så jag har sovit. Nu ska jag försöka komma på något att äta...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela