Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Gamla erfarenheter...

Publicerad 2008-04-18 17:37:30 i I mitt huvud just nu.

En sak jag larde mig som arbertsledare pa ding-dong-donken ar att deligera.
Jag har idag dragit nytta av den erfarenheten och fatt C att ringa alla samtal som jag skulle ringa. Jag sa att vi delar upp det, du ringer och jag kollar efter emailadresser pa internet... Smart!
Egentligen skulle jag ringa och kolla, men hon hade inget att gora, sa nu sitter hon och ringer for fullt.
Det kanns bra att jag slipper. Hon ar typ lika nervos som jag, men nu nar hon ringt nagra samtal sa kanns det som att hon borjar komma in i det.
Om det hade varit pa svenska hade jag absolut inte haft nagot alls emot att ringa, men nar det ar pa engelska sa kanns det som att jag skulle komma av mig och gora bort mig...
Ja ni fattar.

Antligen har Evelina slutat blogg-strejka och jag hade massor av rolig lasning i morse!
Dom sma svinen (hihi) drar till NYC idag och jag ar som vanligt avundsjuk. Men jag ska forsoka att ha det kul har hemma. Patrik ska jobba pa lordag, da ar hans omtalade busstur som Dr. Smile ar sa stolt over!! Sa det blir en lugn fredagkvall men forhoppningsvis en blot lordag. Jag ska fa Patrik att vilja fira att hans busstur e over...
Med ol. Vi har faktiskt massa ol hemma. Kanske 24 stycken till och med.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-18 18:18:09

Smart drag att diligera bort jobbiga telefonsamtal. Du är rätt smart trots allt, Tre!

New York idag!!! Jag är glad trallala.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela