Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Det verkar som...

Publicerad 2008-04-15 21:20:45 i I mitt huvud just nu.

... att det rader blogg-strejk bland mina bloggande vanner.
Jag har inget att lasa nu ju!!! Och det ar eftermatenbloggarna som ar roligast att lasa!
Skarpning.

Ibland nar jag sitter har pa kontoret och kollar ut sa undrar jag var killarna pa taket har tagit vagen. Forut var dom dar hela tiden. Oj. Det ar nagon dar! Haha, jag som undrade.

Jag tycker att det ar kul att lasa okanda manniskors bloggar, just for att ibland sa hittar man en som man tror att man skulle ha varit kompis med om man kande varandra. Just for att det dom skriver om eller sattet dom skriver pa, paminner om hur jag skriver. Da brukar jag lamna en kommentar men det ar inte ofta dom kommenterar tillbaka.

Till lunch som AARC bjod pa at jag fruktfat. Det var jordgubbar, melon, applen och grapefrukt. Sa fick man yoghurt till! Mycket smarrigt men jag ar lite hungrig redan nu.

Dom star och snackar skit om en annan intern nu. Jag tror att om manniskor pratar skit om andra i din narvaro sa paratar dom skit om dig i din franvaro. Men jag bryr mig inte. Jag vet att jag ar produktiv och bra. Det kan dom prata hur mycket dom vill om.
Sen sa ar jag smart ocksa. Men att chefen star och pratar med sina anstallda om interns.. det ar faktiskt lagre an Glocalnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela