Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Det blir bara battre...

Publicerad 2008-04-01 18:36:17 i Fakta

Hihihihi, jag fick just blommor till kontoret! Vackra, fina tulpaner!
Av min underbara kille.. inte nog med att han kommer hem idag, han skickar blommor till mig!
Det var nog darfor han sa att jag inte fick ga hem tidigare. Bud-killen kom in med en stor kartong och fr[gade efter mig. MIG! Jag har aldrig fatt blommor forut.

Iaf nu ska jag forsoka aterskapa det jag skrev innan lunchen.

Shane var har och han var helt virrig och visste inte riktigt vad han skulle saga. Jag har tyckt att hela hans besok har varit en aning patetiskt. Men nar jag traffade honom sa sag han bra ut och det gjorde att jag kunde lata honom komma in och ta foto pa mig och B.
Sen sa stod han och blev nervos och borjade babbla om hur mycket han gillar Prince.

Nyss at jag lunch, jag hade egentligen velat vanta lite med det for nu har jag sa manga timmar kvar, men jag var sa fruktansvart hungrig att jag var tvungen. Och mitt i lunchen kom blommorna.

Jag blev lite gernert av att fa dom, men M och B stod och suckade och sa "va gulligt" sa jag kunde inte sluta le.

Han ar underbar, undrar om han ar bar under... hehehe.

Nu vill jag bara aka hem... fast jag ska ju jobba pa idag. Det maste vara slut pa alla lata dagar. Maggan sager att det bara ar tre veckor kvar snart.. och da ar det lika med 12 jobbdagar.. sa lite ska man val kunna anstranga sig.

Fast det ar sol och varmt ute sa jag vill liksom ut och hoppa i graset.

Ja det har ar en bra dag!! Och den kommer bara bli battre.

Kommentarer

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-04-01 18:41:42

Åh, vad gulligt!!
Du har då en toppenkille :-)

Varför var Shane där och visste du innan att han skulle komma?

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-04-01 19:13:21

Hej Tre!
Märklig dag du verkar ha, men den erkar ju bra så det är ju tur det.
Vad ville kvinnan som ringde?
Jag hoppas att Shane inte kommer hit, orkar inte med att få besök av någon jag inte känner....

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-04-01 20:09:59

jag som aldrig haft nagon allergi! Gaah hoppas inte. dumma pollen dc! ooh jag vill ocksa ha blommor lite avis!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela