Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Julbak.

Publicerad 2007-12-23 00:35:06 i Allmänt

Idag har jag julbakat.
Jag har gjort minkysscupcakes. Dom ser väl sådär ut, men jag tror att dom nog är ganska goda.
Imorgon ska jag fortsätta med knäck och hallon-kokostoppar.
Egentligen ville jag göra knäcken idag också, men jag höll på å tvätta och sen så sprang tiden iväg och nu är det helt plötlsigt lördagskväll.
Och på lördagskvällar ska man umgås.
Patrik håller på å lagar mat. Jag tror att han är sur på mig, för han pratar inte med mig.
Fast jag vet inte varför. Han blir sån ibland.
Sen går det över, utan att jag vet varför också.
Jag brukar säga att han har humörsvängningar. Då brukar han fejk-le och sen bli mer sur.
Jag tycker om att provocera. Det har jag alltid gjort.
Om jag har haft tråkigt en hel dag så måste jag typ bråka med nån så att jag ska få lte spänning i tillvaron.
Men han verkar inte uppskatta det på samma sätt som Helis gör. Dte är synd för egentligen så är jag inte sur, men så blir han sur för att jag låtsas vara sur och då blir jag sur på riktigt.
Ikväll ska vi klä palm-granen.
Jag har ju fisken gömd under så jag får se till så att han inte tittar neråt.
Kommer bli svårt.
Nej nu är det tydligen mat.
Jag har vänt ner skärmen så fort han har gått nära så att han tror att jag håller på med något hemligt.
Det är också ganska kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela