Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Att hålla en fisk gömd.

Publicerad 2007-12-22 02:35:46 i Allmänt

Jag kom på världens bästa julklapp.
En fisk som simmar runt i en rund skål!
Men det är bara det att jag redan har köpt den och därför måste ha den gömd för Patrik fram till på månadag.
Först gömde jag den i en box, men boxen höll på att ramla ner i golvet.
Så nu står den gömd under ett bord i vardagsrummet och jag vill verkligen inte att patrik ska se den..
Man måste mata djur också. Så när han duschar eller går på toa eller ut ur lägenheten så tar jag fram skålen och matar fisken och ger honom lite dagsljus.
Känner mig lite som en djurplågare. Men vad gör man inte?
Har även beställt köttätande blommor som ska komma på posten nån dag. Hoppas att dom kommer imorgon eller på månsdag för annars blir det en försenad julklapp...
Ja nu skriver jag det här i smyg..  väntar på att min käre karl ska ställa iordning massage-bädden. Har hemskt ont i ryggen så jag ska få en behandling.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela