Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Andra omgången knäck.

Publicerad 2007-12-24 01:55:03 i Allmänt

Jag håller på och julbakar.
Jag har gjort mintkyssgrottor och hallon-kokostoppar.
Just nu håller jag på med knäck. Det går väl sådär. Jag har redan bränt en omgång.. helt svarta blev dom. Ser ut som ischoklad.
Nu ska jag passa den ordentligt. Det står att det ska ta 50 min eller mer, den förra tog 7 och hann bli bränd på kuppen.
Jag vet inte om jag kommer lyckas men jag hoppas det.
Idag har vi lagt alla klapparna under "granen", och vi får 8 stycken paket var!! Jag har inte fått så många på flera år känns det som. Och dom här är bara från Patrik och Maggan.
Mammas å kompisarnas får jag på onsdag när Annbritt kommer!
Jag vill klämma på paketen, känner mig som ett barn, men jag har lovat att inte göra det.
Firren är fortfarande gömd :)

Nu är nog knäcken snart klar.
Nähäpp, gjorde kulprovet den var inte klar.

haha jag känner mig så vuxen och barnslig på samma gång.
Jag håller på å gör all julmat + julgodis och så samtidigt så är jag helt nyfiken på julklapparna.

Imorgon kommer bli en bra dag. Ska ta hand om knäcken så att den inte bränns... den har klarat sig i 20 min än så länge så jag kanske lyckas :)

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela