Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Skolan

Publicerad 2012-03-06 20:03:51 i Från mobilen

Idag var vi i skolan och hade en bra föreläsning. Jag tycker att det är kul när vi tillåts att vara med och diskutera under föreläsningarna.

Är stressad inför alla examinationer som vi har i den här kursen. Fem samtal som ska filmas, en tenta, en kreativ metod och ett arbetsplatsförlagt vägledningsprojekt.

Och som alltid när jag är stressad så säger min kropp ifrån. Senast i form av spända käkar och sluddrande tal. Nu i form av ryck på olika ställen. Ni vet när det rycker i ögat, som spasmer. Men i armen och benet istället. Haha knäppt.

Så jag ska göra upp ett pluggschema, för nu måste jag få ordning på mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela