Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

ToDo

Publicerad 2012-08-12 11:39:26 i ToDo

Egentligen borde jag inte sitta vid datorn för jag har mycket som står på schemat idag, min första helt lediga söndag på evigheters evigheter! Lite att ta igen alltså.
 
  • Cykla till Triangeln och gå lite ärenden.
  • Cykla till Mobilia och göra ännu ett ärende.
  • Fixa med det som jag köpt (OBS hemligheter).
  • Dammsuga och städa, igår tappade jag en parfym i golvet inne på toan så det är möjligt att det fortfarande finns lite glassplitter på golvet, och det vill man ju inte ha i fötterna.
  • Tvättis 16-20

 

Ja så det är en del som ska göras alltså, lika bra att sticka på en gång, jag vill egentligen hinna fixa med en grej innan Patrik kommer hem men det kommer jag nog inte hinna. Han är ute och kör lite och det gör man ju inte i flera timmar.

Här är en bild på min nya klänning som inte har något med inlägget att göra över huvudtaget.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela