Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tusan också

Publicerad 2012-09-05 18:20:26 i Yes I got it!

Fick veta att jag har fått en ledtråd? Fått veta allt? Fått veta något? Om min examenspresent.
Kolla din "korvkvinnan-mail".
Ehh...? Jag har inte använt den på HUNDRA ÅR!!!! Så nu skulle jag få ett nytt mail till min riktiga mailadress... men det kommer ju aldrig!!
 
¨Kul att jag ska behöva vänta ännu mer på grund av dåligt uppdaterade kompisar när det gäller epostadresser.....!
 
Hmm... aah. Ja jag vill ju verkligen veta. Och nu har de släppt löst något på reglerna om att inte säga nåt, så får jag ändå inte veta. Snacka om störigt!
 
Fast nu börjar det äntligen bli lite kul med presenten.
 
En väldigt osmickrande bild från Tjörtjöbö!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela