Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tröttsamt

Publicerad 2012-11-12 21:29:58 i Tänkvärt

Jag har laddat hem en sömnapp. Sleep cycle.
Den är ganska svår att förstå sig på. Eller alltså inte sälva användandet utan hur den kan känna av så bra.
I natt sov jag dåligt. Jag vaknade flera gånger. Och det syns på statistiken också.
I och med att jag sov så dåligt har jag varit mycket trött idag. Jag tror att jag ska gå och lägga mig nu. Jag har lånat en bok.

Jag kan också meddela att jag drömde att mamma sa att jag är tjock nu. Sen vaknade jag och speglade mig och såg att jag nog kan må bättre av att komma igång med träningen. Jag tog tag i det redan idag och gick en promenad på lunchen med en kollega och sen var jag och tränade efter jobbet.

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2012-11-13 15:39:54

Bra bra fortsätt träna så du inte blir som jag

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela