Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Att se fram emot

Publicerad 2012-09-09 19:07:21 i Kompis

Nästa helg: Fira min examen med hemlighetskompisarna.  (Stockholm/Uppsala)
Helgen efter: Fira Helis som fyller år. (Stockholm)
Helgen efter: Patrik springer marathon i Berlin. Jag hade tänkt åka med men jag får se om det blir av.
Två helger efter: Inflyttningsfest hos AB och Kalle (Uppsala)
Två veckor efter det: Familjen kommer och hälsar på i Malmö.
Nånstans här mitt i tänker jag försöka trycka in en helg hos F!
 

Kommentarer

Postat av: louise =)

Publicerad 2012-09-09 20:20:04

Du har en fullspäckad höst framför dej =)

Postat av: Ia

Publicerad 2012-09-10 09:05:37

Härliga tider

Postat av: Frida

Publicerad 2012-09-10 18:57:41

Åh ja finis, kom till mig.ska skaffa lägenhet också :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela