Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Brownie

Publicerad 2012-11-24 23:14:58 i Här passar det

Jag lämnade aldrig blod. Kände mig snorig och hostig på morgonen, så jag ska göra det i veckan istället.

Fick tid hos fjärde frisören jag besökte, så nu är jag brunhårig istället för blond. Jag blir så himla blek på vintern, och att ha ljust hår till det genomskinliga ansiktet gör bara saken värre. Jag passade även på att köpa en ansiktskräm med lite färg i, så jag hoppas att jag slipper känna mig lika glåmig framöver.

Imorgon ska jag upp och PW:a eller jogga på morgonen och sen väntar förmodligen bio med P2 på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela