Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

EXAMEN!

Publicerad 2012-06-01 09:56:49 i Yes I got it!

Idag är min examensdag här..!

För tre år sedan kom det härliga beskedet och jag skrev i min blogg:

MAH here I come!

Na na na na na na na naaa.
Jag kom in :)
2009-07-09 @ 20:11:08

Idag står jag här - tre år senare och är så jäkla nöjd! Från och med idag kan jag kalla mig för Studie- och yrkesvägledare och inte student! Så jääääääkla awesome!!!!!

Snart ska jag iväg på ceremonin!

Middagen med klassen igår var också helt underbart kul och trevlig!

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2012-06-02 13:45:37

Du är underbar 0ch underbart bra

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela