Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

En buffs

Publicerad 2012-06-29 07:04:45 i Tänkvärt

Jag är trött idag, det märks att jag har jobbat (och gått upp tidigt) i en vecka. Det brukar ta mig ca 2-3 veckor innan jag kommer in i att gå upp tidigt och blir pigg istället för trött på morgonen. Det är ju såklart lättare nu när solen skiner.

Idag ska jag åka till Halmstad efter jobbet och hälsa på Bönan och Lillian och min pappas kusin som är där och hälsar på. Det ska bli kul! Jag har aldrig träffat henne vad jag vet och ryktet säger att det är franskan som gäller. Därför har jag övat glosor de senaste dagarna och tänker mig att jag kommer kunna föra en konversation på franska.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela