Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Jao men dåusåu.

Publicerad 2012-04-27 07:16:48 i I mitt huvud just nu.

Dags att bege sig till Hufvudstaden för lite familjehäng. Trevlans!

Känner mig lugn med skolgrejerna som stressat mig så mycket. Är i fas.

Igår var en hektisk dag. Nu är det bestämt att jag ska jobba på en skola nu i vår som SYV och det känns riktigt bra! All erfarenhet är bra erfarenhet.

Fick ett erbjudande igår också som jag verkligen vrider och vänder på. Det känns som att det skulle kunna bli så himla bra, men om jag skulle våga chansa så måste lönen upp.

Ja nu måste vi som sagt snart till tåget. Min tågresa ska bestå av filmtittning och feedbackgivning.

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2012-04-27 16:13:12

Härligt härligt sommaren är här välkommen

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-04-28 11:09:13

Petris!



Trodde du skulle lägga upp lite bilder på din lägenhet efter att ni flyttat in ordentligt? jag vill ju se ;)



Kraaam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela