Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Oförståligt

Publicerad 2011-03-24 15:44:51 i Pluggis

Ibland undrar jag om folk inte riktigt tänker efter.
Ta till exempel en uppgift som ska lösas. Du har fått en instruktion, du vet vilka delar som ska vara med.
Varför gör man helt annorlunda då?
Och varför följer man inte den mall som man har fått?
Om man köper en stol på (låt säga XXXLutz så att jag får säga emot mig själv lite) så är det väl smart att titta i beskrivningen innan man börjar bygga?
Sen kan man ju, som jag, prova lite själv och se om det fungerar ändå eftersom att man vill vinna (över tex Louise). Men nånstans håller man sig väl ändå till det som ska göras?
Det är så förundransvärt att se att vissa gör precis som de vill. Och inte följer anvisningarna. Och då blir det faktiskt lite jobbigt för mig som läsare att orka ta mig igenom det som skrivits.
Tänk på det.

Kommentarer

Postat av: lojs

Publicerad 2011-03-24 18:35:18

Jag har suttit och förundrat mig över detta också! På vilket sätt har informationen inte kommit fram? As drygt att läsa när man inte fattar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela