Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Helg!

Publicerad 2011-07-10 22:27:53 i Sommar

Lördag-söndag har jag varit i Halmstad och hängt med min lillasyster Stinis!
Vi åt massa mat eftersom Lillian tar så väl hand om oss :) Och så var vi en sväng i stan och på stranden. Sen var det mest chill hemma och vi kollade på film å snackade.



I fredags var det fest i K-town för Sandra fyllde år. Mycket trevligt! Tyvärr så var jag tvungen att åka hem typ först av alla för att jag skulle upp så tidigt dagen efter.

Nu är det söndag och det känns som att jag inte hunnit vila upp mig alls i helgen. Skulle behöva en extra helgdag :)



Imorn ska jag upp tidigt och ta en lång långpromenad. Jag har missat massa träning i veckan som gått för att jag har varit tröttare än vanligt och liksom vägrat gå upp när klockan har ringt.

Men men, nu får det bli andra bullar! Ska kolla upp en runda redan nu så jag vet vad jag har att se fram emot.. eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela