Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lista över året som gått.

Publicerad 2011-01-01 13:00:00 i Fakta

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag såg Lars Winnerbäck live (2 gånger dessutom)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Alltså jag minns inte vad jag lovade, så jag kan inte svara.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inga vänner, men väldigt många bekanta.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov!
5. Vilka länder besökte du? Åland, Danmark och Tyskland. Alla var korta resor.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? En riktig semester.
7. Vad var din största framgång 2010? Jag fick extrajobb som receptionist som lett till extrajobb även som jobbcoach!
8. Bästa köpet? Min nya mobil som jag trodde var en android. Egentligen ville jag ha en iPhone, men jag är nöjd ändå.
9. Vad spenderade du mest pengar på? Julklappar
10. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? On the other side, dy dy dy dy dyyy.
11. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mindre glad tror jag. Men jag ska ändra på det nu. Jag ska träna mer för det blir jag glad av. Jag är lycklig, men har varit deppig och uttråkad ofta under året som gått.
12. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat och varit utomhus mer, och kanske jobbat mer på sommaren och badat oftare i havet.
13. Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit och tjurat hemma istället för att ta tag i min vardag.
14. Hur tillbringade du julen? I Stockholm med Patrik, mamma, Perre, Jonna, Adam, Ia, Cissi och Fabian. Mycket trevligt!
15. Favoritprogram på TV? "Våra vänners liv" gjorde verkligen succé hos mig!
16. Största musikaliska upptäckten Billie the Vision and the Dancers (hur hade jag kunnat undgå dem innan??)
17. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Oj, jag fick allt jag önskade mig och lite till.
18. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag firade tillsammans med fina vänner!
19. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja en semester i solen hade suttit fint. Och lite mer pengar.
20. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Bättre än året innan, men inte helt top notch.
21. Vad fick dig att må bra? Patrik, mina kompisar och min fina familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela