Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Appropå rusk

Publicerad 2011-02-01 09:36:54 i I mitt huvud just nu.

Jag har haft lite problem med att välja kläder den här morgonen. Oftast så tar jag bara något ur garderoben och hoppas på det bästa (speciellt när jag ska jobba och vet att jag kommer byta om till kjol när jag kommer fram). Idag blev det en rosa trekvartsärmad tröja. Jag stod och valde ett tag innan jag bestämde mig. För ett tag sedan hittade jag nämligen den tröjan efter att ha rensat längst in i garderoben. Så jag har inte använt den på länge (möjligen för någon vecka sen, men innan dess var det länge sedan).
Iallafall så blev det den. Kände mig nöjd med färgklicken.
Men det första jag gör när jag äter är att spilla yoghurt på den. Mitt, mitt på.
Så nu måste jag byta tröja. Och jag vet inte vad jag vill ha på mig.

Hursomhelst - strax dags för jobb och det är världens kanske tråkigaste väder ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela