Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tagga!!

Publicerad 2011-04-14 10:12:22 i Träning

Jag fattar inte riktigt uttrycket som alla slänger sig med nu för tiden: tagga!!
Antagligen betyder det att man ska tagga till, att man är taggad.

Jag är supertaggad just nu. Har varit nere på gymmet och joggat i 20 minuter. Jag blev knappt anfådd och det är ett STORT framsteg!
Man skulle kunna säga att jag ÄNTLIGEN ser resultat. Och jag är inne på vecka 9 på mitt träningsschema.
Tänk om jag snart också börjar se muskler istället för icke-muskler? Det hade varit härligt!

Strax ska jag till skolan och skriva på skolgrejer. Undrar om Lojsan fattar att jag vill GÅ till skolan istället för att cykla. Undrar om hon går med på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela