Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Svullen

Publicerad 2011-04-19 21:38:38 i Kompis

Jag pratade med Helis i telefon nyss. Jag sa att jag fått ett sånt sug efter solsemester att jag kollat på bilder från Bulgarien, Aiya Napa och Rhodos och att hon verkligen såg svullen ut på en av bilderna.

H: Jaaa! Men kommer du inte ihåg att jag var svullen?? Jag fick ju gå till doktorn och allt. Jag såg ut som en kines.
P: Hahahahahhahahahahahhahahahahahhaha hahahahhahaa ja just det. Hahahahaahahahaaa

Just det fotot vill jag inte dela med mig av, för hon var verkligen svullen. Men ni kan få ett annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela