Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Motsatsen ;)

Publicerad 2011-04-11 19:04:41 i I mitt huvud just nu.

Nu när tråk-Louise och tråk-Frida ska ha tråk-veckor så ska jag passa på att dricka EXTRA mycket alkhol!
Mehehehhe. Man får inte sabba status quo.

Nyss var jag och Fridili nere och rörde på fläsket och vi byggde muskler vill jag lova! Bakåtarmhävningar är det man ska syssla med.
Strax: Mat. Mmm yummi. Jag är svinus hungrus som AB skulle sagt på latin.

Ps. Det har löst sig med VL för min del. Imorgon ska jag göra intervjun klockan 10.30 pjuh.

Kommentarer

Postat av: frida.

Publicerad 2011-04-11 22:11:46

haha gillar AB's latinvokabulär!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela