Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lördagsmys

Publicerad 2010-10-09 20:19:10 i Gott-gotti-gott-gott

Idag har jag och Lojsidojs hängt på stan. Först var vi på konstutställning och sen köpte vi lite fika som vi åt/drack i solen. Väldigt fint och härligt väder idag i skåneland.
Sen lämnade jag tillbaka lite grejer som jag inte var så nöjd med på Åhléns och Vero Moda (bus bus).
Köpte även en kavel, men när jag kom hem så såg jag att jag hade en kavel redan. Synd att jag har så dåligt minne.

Jag lagade jättegod middag; pannbiff med kokt potatis, stekt lök, gräddsås och lingonsylt = Yummi yummi.
Patrik har blandat ihop lite olika dippar (en OLW och en hemmagjord gucca).
Ikväll blir det "Ps. I love you" som tyvärr går på 4an, det är så långa pauser där. Fast det är en väldigt fin film, så jag vill gärna se den igen. Boken var lite bättre, men jag kommer ihåg att jag gillade filmen med.

Kommentarer

Postat av: lojs

Publicerad 2010-10-10 02:08:18

hahahah hade du en kavel? gud vad kul!

Postat av: frajd.

Publicerad 2010-10-10 13:23:52

mm, den är fin den filmen du! :D Jag skulle säga något. kanske om dimman. här är det strålande sol, ashärligt! Men det var inte det jag skulle säga. Det blir bra såhär, jag slutar nu. Återkommer om jag kommer på't. Häj!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela