Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Kärlek

Publicerad 2010-11-08 22:34:40 i Kärlek

Ibland (som idag) känner jag mig lite som Pontus i "Våra vänners liv".
När man säger en sak och gör en annan. (Ska komma tidigare och hämta ungen, men kommer inte iväg från jobbet och blir försenad).

Nu fick jag komma in 20 minuter senare i skolan än vad det var tänkt, och lämnade alltså skolan klockan 17.30 istället för 17.00.
Patrik och jag möttes upp på stan och firade SM-guldet eller vad man ska kalla det. Innan vi sågs hann jag slänga i mig lite mc-mat.
Sen så när jag gick så sa han att det finns mat i kylen till mig. Men jag skulle inte hem. Jag skulle upp på sexan och se på svt.
Och nu kommer jag hem (22.30) och så ser jag att han ställt in min tallrik med kött och kroketter och bea.
Det skär lite i hjärtat när jag inser att han gjort det för mig, men att jag inte ser det förens nu. Och nu kan jag ju inte äta det. Dumma mig.

Hur som helst så är han världens bästa <3

Kommentarer

Postat av: frajd.

Publicerad 2010-11-08 23:15:04

förrän* hahaha ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela