Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hemlis

Publicerad 2010-05-27 20:32:18 i Petra busar

Idag har jag och Frida varit i Lund. Vi kollade in Nova Lund och det fanns massor av roliga affärer!
Tyvärr kom jag hem med påsar från H&M, Gina och Din sko... men ändå.
Jag har nu införskaffat mig en aftonklänning till AB's examen, nya skor, en tuff leopardmönstrad tröja samt strumpbyxor, underkläder en ny väska och raklödder.
Swisch swasch sa det när jag drog kortet.

Efter att vi kom hem så blev det hurry curry till Josefine som anordnat en picknick (se förra inlägget). När solen inte ville vara med och leka längre så cyklade jag och Frida hit till hooden där jag mötte upp Patrik och vi drog vidare på hemlighetsuppdrag.
Blev fett nöjd med hemligheten så vi cyklade hem.

Väl hemma så har jag lämnat in vårt arbete (äntligen) och nu nyss avslutat hemlighetsmakeri nummer två.
Jag tycker att det är vansinnigt kul att skriva om hemlisarna här på bloggen, för allt är kopplat till en viss granne som fyller år imorgon.

Kommentarer

Postat av: kanske frida

Publicerad 2010-05-27 22:11:15

haha, du är så rolig med ditt hemlighetsmakeri ;) nu tjyvar jag bilderna från picknicken. Har f.ö lagt upp bilder från vårt äventyr i Lund!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela