Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Vårmys

Publicerad 2010-03-26 11:39:54 i I mitt huvud just nu.

Här sitter jag på balkongen och pluggar. Sitter verkligen och filosoferar och aa det är så otroligt skönt att sitta här. Solen bokstavligt gassar och det är sånna här vårdagar jag drömt om hela långa vintern.
Har suttit ute i ca två timmar, det började med frukost, sen fick jag kaffe.
Nu sitter jag som sagt och skriver (för hand) på hemtentan som jag strax är klar med.
Skönt :)
Får finbesök av Frida och Louise vid ett också och då ska de få smaka på kaffe som heter duga och jag hoppas att solen inte ksa ha hunnit för långt på himlen så att balkongen hamnat i skugga.

Ni Stockholmare.. skulle inte ni också vilka ha lite vårvärme?





Senare idag blir det IKEA :)

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-03-26 12:11:06

Härlig frukost!

Postat av: Andrea

Publicerad 2010-03-26 12:15:42

det är så jäkla härligt att kunna sitta ute lite igen! Jag hoppas verkligen att våren är här för att stanna! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela