Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Resa genom landet

Publicerad 2010-06-02 16:11:23 i På resande fot

Sverige är vackert, speciellt när solen skiner.
När jag lämnade Malmö imorse var det klarblå himmel och solen sken! Hela tågresan som tog nästan exakt 6 timmar eftersom att tåget var så jäkla långsamt (jag ska inte klaga på veolia mer, de har iallafall gratis internet)
Jag ska försöka få tillbaka lite pengar på restidsgarantin, jag struntar i att det var en superbillig biljett. Vi fick ju ingen information! Dåligt SJ, dåligt!

Kom iallafall hem till ett mycket soligt och asvarmt Stockholm. Låt mig presentera hur man ska gå klädd i år: shorts, linne och converseskor. Alla har det. Jag har det inte.
Kul ändå att även folk som inte har hunnit få någon solbränna än går runt i shorts. Då kanske jag vågar vara barbent på fredag :)

Adam stack hem lite tidigare från skolan så han och jag har hängt på tomten och sprutat vatten på varandra för att inte smälta bort i värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela