Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Oh i love this city

Publicerad 2010-06-03 16:49:14 i På resande fot

I vanliga fall så brukar jag bli ganska trött på folket i Stockholm. Det är nog så att världens snyggaste människor bor här. Alla har perfekt hår och snygga ben.
Men vet ni vad?
Det har hänt något med Stockholm.
Stan kryllar av vanliga människor! Folk som inte alls har modellben går runt i korta shorts! Folk överlag är väldigt snygga, men jag har just insett att det har skett något stort. Det har verkligen hänt något.
Aldrig förr har jag sett sådan blandning på storlekar på tjejerna i Stockholm. Annars brukar "smalisarna" vara de man ser eftersom att de gärna går barbent i och med att de har snygga ben.
Men nu har banne mig vanligt folk (även de vackra givetvis) krypit ur sina vinterkläder.
Till och med JAG gick barbent, och det är ovanligt, iallafall till en så pass kort kjol som jag hade på mig.
Jag kände liksom att det inte var något speciellt med det. Och jag har inte ens solat!
Så här spatserade jag alltså runt på stan i mina kritvita, icke-modellsmala ben och ja, jag kände mig bekväm.
Tack Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela