Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Äntligen SOL i Malmö!

Publicerad 2010-06-12 12:24:45 i Träning

Idag är det sol. Första soldagen på typ en vecka. Sköööönt!
Imorse var jag lite mer realistisk och ställde klockan på nio istället för åtta som jag gjorde igår.
Så idag när klockan ringde drog jag på mig träningskläderna och stack till gymmet! Det tog emot att gå dit men när jag väl var där så kändes det så jäkla bra!

Nu har jag precis ätit lite frukost (lunch) i solen på balkongen och lite senare ska jag möta upp Mags som ska följa med och kolla på Patrik när han springer Broloppet! Heja heja! Jag har fixat med två medaljer han ska få efter loppet.

Åh tänk vad mycket gladare och lyckligare man (läs jag) är när dte är sol ute! Det känns som att man (läs jag) inte har några bekymmer alls och att det är såhär det ska kännas att leva! Jag hoppas att det är sol lite oftare nu framöver så att jag får känna mig såhär glad varje dag! Jag är extremt väderpåverkad. Jag märker det mer och mer för varje regnig/blåsig/kall dag som är.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela