Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Storstadstankar

Publicerad 2010-07-27 21:26:06 i I mitt huvud just nu.

Sedan jag kom till Stockholm har jag hämtat min klocka (!!!), träffat Helis, kollat på när Patrik jobbar och sliter samt varit ute på promenad med Jenny. Hon är kul. Jag gillar verkligen Jenny. Det är skönt att hon är hemma igen. Även om vi inte bor i samma stad.
Ikväll har jag läst massor. Jag har fascinerats så mycket av det jag läst att jag läst det i smyg. Inte för att det är hemligt, utan för att jag vill att det ska vara lite hemligt. Därför avslöjar jag inte vad det är jag har läst.

Jag blir insprirerad att skriva själv. Att bara skriva allt som kommer till mig. Berätta om livet. Men det känns inte tillräckligt privat att skriva om det här, på internet.
Jag önskar mig en dagbok när jag fyller år.

Inte för att jag går runt med massa hemligheter, för det gör jag verkligen inte (på gott och ont), men för att man ibland måste sätta sina tankar på papper.

Jag önskar mig även en matchande penna med mjukt bläck som flyter fram när man jag skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela