Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Trötter

Publicerad 2010-02-13 15:11:56 i Tänkvärt

Igår var en märklig dag. Jag var som ni senast blev uppdaterade alltså på power yoga. Ganska basic och inte jättekul, jag som var nybörjare tyckte att det var för enkelt, så ja, body balance is much better.
Sen så började det märkliga hända. Jag satt och åt enooormt mycket, jag var sååå vrålhungrig att jag slängde i mig en STOR burk majs (jag brukar äta de små) och dessutom två mackor på det.
Kollade på Ghost och vet ni vad? Sen var jag så trött så trött så att jag somnade. Två timmar sov jag innan jag vaknade och kände mig hungrig.
Var uppe en stund och åt och så kollade vi på en film som var ganska lättsam och kul. Och efter det? Jo då somnde jag till en stund till medan På Spåret och Skavlan rullade i bakgrunden. Vaknade återigen och kände att det skulle vara kul om jag märkte av fredagen. Så jag kollade på Erin Brockowish (?) samtidigt som Patrik däckade bredvid i sängen.

Kom på att jag aldirg sett hela den förut och den var ju riktigt bra!
Men men, efter att den slutat så somande jag och sov resten av natten.

Idag har jag inte varit mycket flitigare. Snackade med Fjoffsen i telefon ett tag och blev lite deppig när jag hörde hur en del liv bara tar slut utan att de hunnit levas.
Annars så diskuterade vi vem som är min bästa kompis egentligen med tanke på att jag bjuder hit Helis men inte henne. När jag sedan påpekade att det var en födelsedagspresent som helis fick i september så var Sofia snabb med att påpeka att hon skulle kommit helgen efter om jag betalat för henne..
Samtalet ledde givetvis vidare in på AB som varit och hälsat på här redan och dessutom kom och hälsade i USA som enda svensk kompis till mig. Plus att hon varit i Malmö en gång till och firat midsommar med mig och Patrik.
Slutsats gällande AB blev att hon är kär i mig.
Min slutsats är att ni alla tre är mina bästa kompisar, men som jag sa till Sofia så behöver man olika människor till olika saker och man kan tycka om vissa sidor mer hos vissa och andra mer hos andra.

Strax kalas, tack för mig. Nu ska jag bli tjock!

Kommentarer

Postat av: Bästis

Publicerad 2010-02-13 22:59:15

Haha det där skötte du snyggt. Å annbritt e ju inte bara kär i dig hon e kåt på dig också;) haha! Skulle vara intressant att veta vilka sidor du uppskattar hos mig, vi får ta ett snicksnack om det later. So long bff

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela