Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Pluggsöndag

Publicerad 2010-02-07 18:32:59 i Tänkvärt

Okej, fortfarande inget tentaresultat. Imorgon jobbar jag så jag kommer förmodligen få vänta till efter klockan 15 innan jag kan kolla upp det. För jag vill se själv, inte låta någon annan se det åt mig.

Idag har jag verkligen pluggat massor. Jag har skrivit klart mina reflektioner om "ett himla liv" och förberett allt inför mitt gruppsamtal. Jag har även försökt att skriva klart min egen karriärberättelse men jag tycker verkligen inte att någon teori passar in på mig och mina val. Men om man måste referera så måste man så jag får väl återigen dyka ner i den extremt tråkiga kursboken och leta, leta och leta lite till efter något som möjligen kan passa in.

Nu ska jag diska och sen vill jag se någon film.
Igår hade vi besök av Åkessons och Ehrnströms och det bjöds på fika och sen på kvällen åt vi "ungdomar" kebab och mmmm vad det var gott :)

Trots att dagen har varit väldigt seg och pluggig så känner jag mig glad. Vi blev tillfrågade om vi ville gå på hockey men i och med att så mycket av skolgrejerna måste vara klara snart så tvingades vi tacka nej. Ganska trist, hade varit kul att gå på hockey. Jag har bara varit några få gånger.

Aja, imorgon är det som sagt jobb och sen ska jag möta upp L och F för en hemlig grej. Men men, nu väntar ett berg av disk!!!

Kommentarer

Postat av: Spiderchick

Publicerad 2010-02-07 19:23:40

haha okej jag ska vara tuff och blogga om det =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-07 20:27:52

jag vill med vara med på en hemlig grej!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-07 20:28:20

var förresten från mig, Anna:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela