Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

"Jag är Så full" / Louise 22 år.

Publicerad 2010-02-06 11:34:32 i Tänkvärt

Igår var det pa rt y hos Fridili och vissa bjöd till mer än andra ;)
Mycket lyckad kväll och jag tycker att det kan vara kul att verkligen freeka loss och känna pulsen bland kidsen. Vi hade planerat utgång till Brogatan, men herr vakt Bitter tyckte att Lojsan och Frida var för små. Jag däremot var välkommen. Moahaha, jag brukar vara den som blir nekad. Så jag kände mig gammal.

Att känna sig gammal förföljde mig sedan resten av kvällen eftersom att vi beslutade att gå till KB där det är 18-årsgräns på fredagar. Och oj. Svettlukt och en lätt dimma mötte oss i dörren och en extreem värme. Jag har nog inte varit så fuktig ute sen jag var typ 18. Och det mina vänner, det var 5,5 år sen.

Hua mig. Men dansa gjorde vi och kul hade vi. Lojsan var oerhört nöjd att få vara den som lämnade placet först och jag trodde att jag och Frida också skulle gå typ då, men ICKE. Vi skulle stanna och dansa lite mer. Håkan spelades, då skrek vi som små 18-åringar. När allt annat spelades tittade vi lite undrande på varandra medan resten stod och skrek och sjöng med i glädje. På refrängerna kunde vi oftast klämma in några ord, men det är tydligen många låtar som många kan och som jag inte har en aning om. Tex. Elvis-låtar ;)

För att sammanfatta kvällen så vill jag beskriva det som en resa i tiden, samt en mycket trevlig om än vulgär förfest.









Och yeah Ladies.
Thank you for a mycket trevlig kväll.

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-02-06 11:52:47

haha men herregud petra, ta bort den där sista bilden!! tack för igår :)

Postat av: anna

Publicerad 2010-02-06 12:06:39

meh meh meh, jag då?:)

Postat av: lojsan

Publicerad 2010-02-06 13:19:35

ja ta bort den sista bilden och gärna rubriken! detta kommer att jaga mig i hundra år! hahaha! igår var vi 18 år :)

Postat av: frida

Publicerad 2010-02-06 13:43:21

jag ser ju ut som ett jäkla riksmongo på sista. för guds skull (och för din egen) ta bort ;)

Postat av: sara

Publicerad 2010-02-07 18:24:35

vulgär, you say.



det är 24-årsnojan som börjar ta ut sin rätt..

Postat av: pubes

Publicerad 2010-02-09 20:58:13

sv: yeah yeah!



"Jag har nog inte varit så fuktig ute sen jag var typ 18." jag har nog aldrig skrattat så mycket åt en mening nån jävla gång! xD

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela