Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Totally crazy!

Publicerad 2010-08-18 19:28:46 i Jobb jobb

Alltså det har varit en sjuk dag på jobbet. Det började med att jag var trött, jag orkade inte riktigt vakna. Så jag var lite stressad. Och allt gick bra fram till lunchen ungefär. Då dog telefonerna, internet, allt. Vi kunde inte göra nåt på en hel timme. Och när det väl kom igång sen så var jag tvungen att koppla samtalen manuellt. Och det hade jag aldrig gjort förut, så det var en utmaning. Men den största utmaningen var nog att det ringde ca 40 samtal på 5 minuter och alla verkade hamna hos mig.
Sen när allt kom igång igen var jag heeelt slut.

Märkligt hur beroende företag är av internet. Speciellt med tanke på att vi även har IP-telefoni.

 

Usch jag är astrött och har ont i ryggen, jag är inte van att jobba heltid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela