Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Oh yeah!

Publicerad 2009-10-29 00:36:09 i Tänkvärt

Nu är det såhär va, att jag och P har varit på fest ikväll.
Tentafest för Fastighetsmäklare.
Men en trappa upp bara så det var både nära och bra, men framförallt trevligt att träffa P's kompisar från klassen!
Helt hastigt och lustigt bestämde vi oss. Från att ha suttit i mjukisbyxor (Patrik) och benvärmare (jag) till att komma upp i värsta partyblåsorna. Det är spontanitet jag gillar.



Jag bjuckar på den bilden. Låter den tala lite för sig själv.
Iallafall var vi bara på festen i ca 2 timmar. Men vi hann med både att gå på tipspromenix och att fatta vem L's kompis E var genom att utesluta en annan E.

Just nu är nog Patrik ganska packad. För han sitter och skrattar åt folk som äter pizza på tvn.
Jag fattar inte det roliga. Ska nog ta och borsta tänderna och gå och lägga mig istället. Imorgon blir det att plugga, plugga, plugga! Kanske pausar jag och åker med P och handlar. Annars överlåter jag det till honom och jag pluggar lite mer. Vi får se hur det utvecklas...

Nighty night!

Ps. Sara... KOM!!!! Jag saknar dig med såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela