Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Dagens lista ;) hehehe... i know you like it.

Publicerad 2009-03-23 10:32:15 i Fakta

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Ja det händer!
Titta på dig själv i spegeln: Ofta och gärna!
Gnälla: Jag förösker att låta bli.
Skrika: Inte ofta alls.
Sova: Ja på helgerna sover jag på tok för mycket om jag inte är med Patrik (fast då med, men mindre)
Ha ångest: Bara dagen efter fylla.
Skada dig själv med flit: Nej.
Ta mediciner du inte borde ta: Hehe kanske en extra allergitablett / nässpray / ögondroppar någon gång ibland. Men mest för att jag är paranoid.
Vilja dö: Verkligen inte.
Drömma mardrömmar: Ibland men inte så ofta
Drömma sexdrömmar: Haha ja ibalnd det med.
Ta droger: Nej. (alkhol är ingen drog)
Försöka vara annorlunda: Nej jag är bara mig!
Klä dig i svart: Svart är fint! Så ja, jag har nästan alltid något svart på mig.
Gå till kyrkan:
Nej. Men ibland på midnattsmässan med Sofia på julen :)
Gå i skolan: Nej inte just nu, men i höst :)
Röka: Never.
Ha sex:
Brukar är väl en överdrift?
Ljuga: Nej men jag överdriver lätt.
Hata folk: Nej!
Lita på folk: Ja!

VEM:
Saknar du:
Just nu saknar jag Patrik, Annbritt och mina systrar!
Vill du döda: Ingen!
Rörde dig sist: Oj det vet jag inte, men det vár nog nån på pendeltåget.
Vill du slå: Jag vill inte slå någon.
Kysste dig sist: Patrik :)
Vill du kittla:
Patrik, men inte på ett elakt vis.
Kramade du sist: Adam!
Vill du prata med: Andreas och ha ett lönesamtal!
Skrek du på sist: Haha, det var nog Helis även om det var länge sen ;)
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig sist: Vad är detta? Jag har inte blivit sårad på länge.
Vill du bli galet full med: Helle och Annbritt å Fisen!!
Gjorde dig riktigt glad senast: Patrik som skickat ett paket :D
Fick du sms från senast: Patrik
Ringde dig senast: Kompis
Är vackrast på jorden: Patrik och mina fina kompisar!

HAR DU:
För många vänner:
Ja-a-då.
Förföljelsemani:
Vad är det?
Tvångstankar:
Inte längre. Jag kan till och med cykla på A-brunnar (undviker att gå på dem)
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet ;)
Någon fysisk sjukdom:
Någon skada:
Färgat håret: Ja och jag ska slinga det lagom till sommaren också.
Brutit några ben: Nej (peppar peppar ta i trä)
Några piercings: Öron och navel.
Egen dator: Ja. Annars vore det svårt.
Bra självförtroende: Hehe. JA.
Kysst någon: Ja.
Haft sex: Ja!
Köpt kondomer: Ja
Tagit nakenbilder: Haha njä.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Inte än.
Bjudit ut någon: Vet ej.
Varit kär: Jag är störtkär nu ju :)
Dumpat någon: Nej
Stulit någonting: Nej
Lämnat landet: Ja, för olika resor och semestrar
Tuttat eld på nått: Haha vi gjorde en egen majbrasa av vantar när vi var små ;)
Gjort något olagligt: Nej det tror jag inte. Eller jag har ju kört åt fel håll på en enkelriktad gata i och för sig. 


HUR:

Går du: Ganska snabbt på morgnarna, och ganska snyggt i klackar.
Svarar du i telefonen: "Petra" eller "Hej kompis!"
Fördriver du tiden: Bland annat genom att svara på sånt här trams.
Mycket pengar har du: Fram till på onsdag (om man inte räknar mina sparpnegar) så har jag 79.50
Tjänar du pengar: Javisst!
Ofta diskar du: Nästan varje dag. Oftast varje dag.
Ofta städar du: Ofta faktiskt. Det är ju bara min skit och då känns det lite lättare.
Många stör du dig på: Inte alls många!
Ofta träffar du din familj: Lite för sällan kan man tycka.

TROR DU:TROR DU:

Att du kommer bli något: Såklart! Mina drömmar kommer att slå in en vacker dag.
På gud: Ibland.
På rymdvarelser: Javisst.
Att folk tycker om dig: Ja det tror jag!
På ett liv efter detta: Ja det hoppas jag på.
Att fiskar kan tänka: Om dom kan det så tycker jag riktigt synd om mina fiskar.
Att du kommer leva länge: Ja ett långt och lyckligt liv önskar jag mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela