Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Försvinn!

Publicerad 2009-07-20 08:35:13 i I mitt huvud just nu.

Dumma sömnproblem.
Jag har inte sovit bra alls i natt. Gick och la mig tidigt igår, men efter att ha sovit en halvtimme så startade grannen under en förfest. De satt ute på balkongen och spelade gitarr och sjöng. Säkert jättemysigt om man inte ska jobba dagen efter.
 Låg vaken tills Patrik kom in och kröp ner och sen somnade jag lite. Men så vaknade jag igen. Och somnade. Och vaknade. Och somnade. Tillslut så ringde klockan och jag var tvungen att stiga upp. Och utvilad var jag då inte.

Vadan dessa sömnbesvär? Ja det kan man fråga sig.
Jag tror med största sannolikhet att sömnproblemen kommer att vara som bortblåsta så fort jag vet att vi har en lägenhet att flytta in i till hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela