Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

So hmm?

Publicerad 2009-01-13 08:45:13 i I mitt huvud just nu.

Jag sitter här på jobbet och känner mig pigg. Jag har varit pigg hela morgonen.
Kanske beror det på att jag skrattade mig till sömns. Jag älskar min kille. Imorgon kommer jag inte skratta mig till sömns.. då kommer jag somna ensam. Blä.
Men idag ska vi till stan efter jobbet och jag hoppas på att hitta ett par billiga, snygga skor att unna mig.
Jag vet inte varför men jag känner verkligen att idag kommer jag hitta mina drömskor. Jag har en inre bild av hur dom ska se ut.
Klack ska dom ha. Jag ska bara gå i klackar i vår (förutom en och annan tygsko eller ballerinasko ibland) så klack är definitivt det viktigaste. Och att dom är sköna.. men det blir ju skor efter han ändå. Lite skavsår i början får man väl räkna med. Eller?
Sen så är det ju snart onsdag = utgång med le flicks. AB tänker ju lämna kalla Sverige snart för ett snöigt Canada, så man får passa på att spendera lite tid med na nu innan hon drar. Därför har vi även bokat in en IKEA-dag på torsdag efter jobbet.
Sara smsade om Yasuragi på fredag och det lät mycket lockande. Så om det inte är alltför dyrt så vill jag givetvis följa med :)
idag fyller Mags år. Så stort grattis till dig om du läser det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela